In cazul decesului unui cetatean roman pe teritoriul Turciei familiei decedatului ii recomandam sa ia legatura cu o firma de servicii funerare in vederea unui serviciu funerar complet si sa achite costurile stabilite de aceasta. O astfel de firma, precum este si firma noastra, se ocupa de tot ceea ce inseamna procurarea documentelor pentru repatriere decedati Turcia si de transport funerar international, pentru returnarea corpului neinsufletit al cetateanului roman familiei, precum si de documentele obligatorii pentru transportul funerar international.

transport funerar turcia

In continuare va prezentam diverse trasee ale caror rute intra in serviciile noastre de transport. Aceste trasee sunt cu titlu de informare, firma noastra avand posibilitatea de a va oferi transport si in orice alt oras dinTurcia, daca acesta este solicitat.

 

 

 

Repatriere decedati Turcia

  • Istanbul – Edirne – Dimitrovgrad – Stara Zagora – Veliko Tarnovo – Byala – Ruse – Bucuresti
  • Ankara – Bolu – Duzce – Sakarya – Kocaeli – Istanbul – Edirne – Dimitrovgrad – Stara Zagora – Veliko Tarnovo – Byala – Ruse – Bucuresti
  • Trabzon – Ordu – Samsun – Bolu – Duzce – Sakarya – Kocaeli – Istanbul – Edirne – Dimitrovgrad – Stara Zagora – Veliko Tarnovo – Byala – Ruse – Bucuresti

 

Acestea sunt doar o parte din destinatiile in care ajungem, insa in functie de localitatea din care se doreste transport, firma noastra se poate ocupa fara probleme. Repatriere necesita o serie de documente, avize care trebuie obtinute pentru realizarea acesteia. Firma naostra se poate ocupa si de acest aspect. In continuare va facem cunoscuti pasii ce trebuie urmati pentru ca transportul sa poata avea loc.

transport international Italia

   Pentru transport funerar international pe teritoriul Romaniei sunt necesare urmatoarele documente:

  • Certificatul de nastere si de casatorie a persoanei decedate.
  • Cartea de identitate a persoanei decedate sau daca aceasta e de negasit o dovada de identitate de la Serviciul de Evidenta a persoanelor.
  • Certificatul de deces eliberat de autoritatile din tara in care s-a produs decesul (apostilat dupa este cazul).
  • Traducerea autorizata si legalizata la notar a certificatului de deces (traducator + notar).
  • Pasaportul mortuar; pasaportul mortuar se elibereaza de ambasadele sau consulatele Romaniei (pentru transportul urnelor cu cenusa cremata nu este necesar un pasaport mortuar).
  • Taxa de timbru.

            Repatriere decedati Turcia  – Acte necesare pentru eliberarea pasaportului mortuar

  • documentul de identitate romanesc al persoanei decedate, in original;
  • certificatul medical de deces;
  • certificatul de deces eliberat de Registrul Civil;
  • autorizatia de inhumare eliberata de judecatorie;
  • actul de imbalsamare eliberat de medicul legist;
  • autorizatia de transport eliberata de autoritatile sanitare competente.
  • itinerariul sicriului.

 

Toate aceste documente trebuie sa fie atat in original cat si copii xerox si sunt valabile si in caz de repatriere decedati Turcia. Documentele necesare repatrierii unei persoane decedate sunt in principal certificatul de deces si pasaportul mortuar, insa exista posibilitatea sa mai fie necesare si alte documente pe care autoritatile locale le impun in astfel de cazuri. Acest lucru insa difera de la o tara la alta in functie de legislatia in vigoare.

Firma noastra ofera servicii de transport international, transportul efectuandu-se cu autospeciale funerare si cu masini in cele mai bune conditii, autorizate si omologate in baza legislaiei legale aflate in vigoare.  Serviciile pot fi realizabile numai in conditiile prevazute de legislatia nationala a tarii in care a avut loc decesul si in conformitate cu regulile internationale aplicabile, aceasta regula fiind valabila pentru orice alta tara.

Toate aceste documente sunt necesare pentru repatriere si vor fi oferite in urma solicitarii la serviciul decedati al tarii in care a avut loc decesul. Va recomandam sa apelati la firma noastra care va ofera un serviciu funerar complet pentru a va ajuta cu procedura de durata ce o presupune repatrierea. O firma cu experienta in acest domeniu poate fi cea mai buna alegere. Noi ne vom ocupa de toate demersurile necesare asigurandu-va ca persoana draga va veni inapoi in conditii optime din punct de vedere legal si igienic. Vom face tot ceea ce se poate ca totul sa se desfasoare in cel mai scurt timp.